fredag 20. juli 2012

Back in black

Her er den siste tatoveringen min. Den ble laget av Jimmy Irons fra Australia. Han er for tiden gjestetatovør hos Let's Buzz i Bergen. Han tegnet rosen for frihånd, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Nå har jeg pakket inn "Dancing on the head of the serpent"-tatoveringen med en gul og svart David-stjerne+ Rom 16:20. Og nå til sist denne svarte rosen dekket av bloddråper. Det burde være nok av symbolikk rundt denne Jerusalem-platen fra 87.



Nå planlegger jeg en tatovering på brystet, og muligens en på underarmen også. Man blir litt hektet. Det viktige er at tatoveringene blir bra gjort og at de har en story. Det er min mening om dette folkelige fenomenet....he, he...




Gul og svart stjerne laget på Lucky 7 i Oslo. Hentet rett fra et album med Mortification.




Fruen. Laget på Leading light i Bergen av Paolo.


Denne er på baksiden av armen med fruen. Laget på Lucky 7 i Oslo av Pero.

Ingen kommentarer: